porady i konsultacje budowlane
Strona wykorzystuje cookies w celach statystycznych oraz poprawnego działania serwisu.
Zapoznałem się z Regulaminem Serwisu BDB.
projektuj i buduj bez błędów!

porady budowlane

© All rights reserved. Zabrania się kopiowania, powielania lub rozpowszechniania treści odpowiedzi w jakiejkolwiek postaci, części lub całości. Odpowiedzi są wyłącznie doradztwem technicznym i nie stanowią projektu budowlanego ani rzeczoznawstwa - w rozumieniu Prawa Budowlanego - mogą być jednak wykorzystane przez projektantów, inwestorów, wykonawców, kierowników budów oraz budujących we własnym zakresie (po zatwierdzeniu przez osoby uprawnione). Odpowiadający i serwis BDB nie ponoszą odpowiedzialności materialnej ani prawnej za wykorzystanie rozwiązań, bowiem nie mają kontroli nad wdrożeniami.

w pytaniach i odpowiedziach
w komentarzach
Wpisz nieodmienialne części szukanych fraz, np. "ław fund",
wciśnij klawisz ENTER, a będą wyświetlone wyniki
zawierające wszystkie odmiany:
ław fundamentowych, ławą fundamentową, ławami fundamentowymi itd.
  

znalezionych tematów: 1
G.J.

dział 308
temat nr 259

Podjazd do magazynu w tempie błyskawicznym


Zamierzam zrobić nowy podjazd z placu manewrowego do magazynu. Podjazd będzie używany do przemieszania wózka widłowego podnośnikowego z napędem elektrycznym o wadze z ładunkiem 1400 kg (z przodu rolki 80x70 mm - 4 sztuki oraz z tyłu koła 250x75 mm - 2 sztuki). Różnica poziomów miedzy posadzką magazynu a nawierzchnią placu manewrowego wynosi 10 cm. Projektowane pochylenie podjazdu - 5%. Obecny podjazd ma nachylenie 9 % i pozostawia próg o wysokości od 3 do 2 cm. Stan istniejący jak i docelowy przedstawiam na szkicu.

Jakiego materiału użyć do wykonania podjazdu, aby przerwa w pracy magazynu nie była dłuższa niż 60 godzin? Obecnie istniejący podjazd jak i plac manewrowy maja nawierzchnie asfaltową.

Czy uszczelka z włosiem na dole bramy nie będzie stwarzała problemów (magazyn jest ogrzewany do temp. 20 C, ma pow. ok 250 m2, pracuje w nim 2 magazynierów, ma zamontowane 4 wywiewniki w konstrukcji dachowej o średnicy ok. 30 cm każdy, natomiast brak jest otworów nawiewnych, wysokość hali ok. 6 m). Najchętniej nie stosowałbym żadnego uszczelnienia i potraktował szczelinę jako nawiew.

nr 1 Szkice stanu obecnego i planowanego
autor: G.J.
nr 2 Ogólny widok podjazdu
autor: G.J.
nr 3 Zbliżenie na podjazd
autor: G.J.
nr 4 Zbliżenie na próg
autor: G.J.
Odpowiedź płatna
patrz także: posadzki przemysłowe porady inwestorom

2007-2019 Wszystkie prawa zastrzeżone dla Biuro Doradztwa Budowlanego mgr inż. Jerzy Zembrowski, Białystok. All rights reserved.
wykonanie choruzy.pl ©