Jerzy Zembrowski - członek International Building Performance Simulation Association
porady budowlane
Kajman
temat nr 308-122 visibility czytano 4759 razy
Zakup produktów z rabatem z udziałem BDB
Proszę o
instrukcję jak dokonać zakupu produktów z zakładki "produkty i technologie", aby uzyskać
rabat dla użytkowników BDB?
Jerzy Bogdan Zembrowski
2022-11-03
Zarówno w swojej książce, jak i poradach w serwisie BDB odnoszę się do poprawnych rozwiązań i
technologii. Błędy przy tworzeniu budynków wynikają nie tylko z niewiedzy o fizyce budowli, ale także z wyboru
nieodpowiednich materiałów. Dlatego, wprowadziliśmy
zakładkę "produkty i technologie", gdzie sortujemy produkty do poszczególnych grup, by móc je
wskazywać w poradach. Wystarczy w odpowiedziach na zapytania, kliknąć aktywny link, by pokazały
się produkty do zastosowania w danym problemie. Jeśli ich jest więcej niż jeden i nie ma pewności co
do wyboru, warto się dopytać zamiast wybierać samemu.
Namawiamy producentów, by wyróżnili
użytkowników serwisu BDB specjalnym rabatem, ponieważ dzięki
naszemu temu klient może wybierać i dobierać produkty do
konkretnych zastosowań. To z kolei, producentowi gwarantuje, że
zastosowania będą poprawne.
Produkty w serwisie BDB objęte rabatem są
oznaczone buttonem obok nazw. Osoby zainteresowane uzyskaniem rabatu powinny kliknąć w ten button, by pobrać w postaci PDF. Potem trzeba je
przesłać na adres rabaty.bdb@bdb.com.pl podając swoje imię i nazwisko, nr telefonu, ilość produktów do zakupu, dane do faktury oraz adres do ich dostawy. Jeżeli
sprawa jest pilna, należy w temacie e-maila napisać słowo PILNE.
lukasz89k1
2018-02-27 21:28:58
Kliknolem na na produkty ktore mnie interesuja. Nastepnie w schowku nacisnolem wyslij wiadomosc i zadnego odzewu. Czy cos zle robie
Jerzy Bogdan Zembrowski
2018-02-28 00:10:05
Ten zakres serwisu BDB nie był jeszcze testowany i okazało się, że zapytania docierały, ale nie były widoczne u nas. Dzisiaj to zostało naprawione i będą odpowiedzi. Nie trzeba powtarzać tych zapytań.
lukasz89k1
2018-02-28 09:09:05
Dziekuje
WojtekS
2018-06-28 07:27:06
Czy coś się zmieniło w sposobie zamawiania? Kliknąłem uzyskaj rabat, pojawił się komunikat, że dodano do formularza jakiegoś. Nigdzie w swoim schowku nie widzę informacji na temat produktów.
Jerzy Bogdan Zembrowski
2018-06-29 14:25:12
Od kilku dni zostały wprowadzone uproszczenia do procedury zamawiania z rabatem. Jeśli u kogoś na komputerze lub urządzeniu mobilnym nie są ustawione automatyczne aktualizacje (a tak zapewne jest u Pana), wówczas procedury te nie są uruchamiane. Zatem, należy:
Na komputerze kliknąć klawisz funkcyjny F5 lub dwa klawisze jednocześnie CTRL+F5.
Na urządzeniach mobilnych należy wejść do ustawień i wyczyścić historię przeglądania.
Obie operacje spowodują wymuszenie odświeżenia aktualizacji, więc nowe w/w procedury zostaną automatycznie ściągnięte.
2018-02-28 00:10:05